Časté otázky

Nachádzate sa tu

×

Chybová správa

  • Warning: include_once(/data/3/1/31a62e38-e675-4883-a18f-af389d0b9b03/parcelona.sk/web/misc/brumann/polyfill-unserialize/src/Unserialize.php): failed to open stream: No such file or directory in file_register_phar_wrapper() (line 35 of /data/3/1/31a62e38-e675-4883-a18f-af389d0b9b03/parcelona.sk/web/includes/file.phar.inc).
  • Warning: include_once(): Failed opening '/data/3/1/31a62e38-e675-4883-a18f-af389d0b9b03/parcelona.sk/web/misc/brumann/polyfill-unserialize/src/Unserialize.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php') in file_register_phar_wrapper() (line 35 of /data/3/1/31a62e38-e675-4883-a18f-af389d0b9b03/parcelona.sk/web/includes/file.phar.inc).

1. Čo je Parcelona?

Parcelona je expresná kuriérska služba, pomocou ktorej viete jednoducho posielať vaše zásielky kdekoľvek v rámci ČR, SR a do zahraničia.


2. Pre koho je táto služba určená?

Táto služba je určená pre všetky fyzické a právnické osoby (eshopy a pod.), ktoré potrebujú poslať svoju zásielku (balík, dokument a pod.) z bodu A do bodu B s čo najnižšími peňažnými a časovými nákladmi.


3. Aké sú výhody?

Kuriérska služba Parcelona má viacero výhod, kvôli ktorým sa ju oplatí využiť.
- Nikam nemusíte chodiť, kuriér si balík vyzdvihne priamo u Vás doma alebo na Vami určenej adrese
- Celý proces prebieha online, bez fyzického čakania v radoch pred prepážkou
- Rýchlosť a flexibilita
- Ušetrené časové a finančné náklady


4. Koľko zaplatím za poslanie balíka?

Presnú cenu Vašej zásielky si vypočítate pomocou kalkulačky.


5. Akým spôsobom môžem za službu zaplatiť?

Zaplatiť môžte nasledujúcimi spôsobmi:
- Prevodom na účet XYZ
- On-line platbou kartou
- Platbou v hotovosti kuriérovi na dobierku


6. Môžem poslať balík aj do zahraničia?

Áno, s našou kuriérskou službou PARCELONA môžte posielať svoje balíky aj do zahraničia (mimo ČR a SR). Zoznam zahraničných krajín nájdete v on-line kalkulačke. V prípade, že sa daná krajina v zozname nenachádza, pošlite váš dopyt emailom na adresu info@parcelona.sk a my sa Vám danú službu pokúsime nájsť a naceniť.


7. Čo mám robiť v prípade, ak chcem poslať viacero balíkov naraz?

V prípade, že chcete poslať viacero balíkov naraz, upresnite túto požiadavku v objednávke.
Nie je potrebné vyplňovať každú objednávku samostatne.


8. Kedy bude zásielka doručená?

Štandardne je zásielka v rámci SR doručená ďalší pracovný deň odo dňa vyzdvihnutia zásielky kuriérom (t.j. do 24 h odo dňa vyzdvihnutia), v prípade doručenia do ČR je to to do dvoch pracovných dní odo dňa vyzdvihnutia zásielky kuriérom (do 48 h odo dňa vyzdvihnutia). V prípade doručenia zásielky do zahraničia je celková doba závislá od typu služby.


9. Aké sú maximálne povolené rozmery zásielky?

Jedna zásielka sa môže skladať z neobmedzeného počtu balíkov. Maximálna hmotnosť jedného balíka je 50/70 kg a maximálne rozmery jedného balíka sú: dĺžka – 200/270 cm a súčet obvodu a dĺžky 300/330 cm.


10. Čo robiť v prípade poškodenia zásielky?

V prípade poškodenia alebo straty zásielky je osoba, ktorá vyzdvihuje zásielku, povinná spísať protokol o spôsobenej škode za prítomnosti kuriéra. Podrobnejšie informácie o možnostiach reklamácie sú definované v našich obchodných podmienkach.